Кругласутачны нумар 115

12 лютага 2020

Як гэта будзе працаваць?

1. Паведаміць аб праблеме можна, набраўшы нумар 115

Аператар зарэгіструе вашу заяўку ў праграме АС «Дыспетчарская служба» (сутнасць праблемы і адрас), і назаве яе нумар, па якім вы потым зможаце адсачыць яе выкананне. Затым ён перадасць заяўку ў рэжыме онлайн ў раённую арганізацыю для выканання: для замены лямпачкі, рамонту ліфта, уборкі двара і т. п. Таксама аператар ажыццяўляе выходны абзвон заяўнікаў на прадмет выканання заявачнага рамонту і якасці аказаных паслуг.

Сярод аварыйных заявак прыярытэт аддаецца тым праблемам, якія ўяўляюць небяспеку для якія пражываюць і могуць нанесці сур'ёзны ўрон: заліцця з размешчаных вышэй кватэр, замыкання ў электрашчытавой, засор сістэмы каналізацыі, пах гарэлай праводкі, прарывы сістэмы водазабеспячэння і ацяплення.

2. Паведаміць аб праблеме можна апублікаваўшы запыт на партале «Мой горад»115.БЕЛ

Пасля праходжання рэгістрацыі на партале карыстальнік можа адправіць паведамленне з фатаграфіяй.Зваротная сувязь з грамадзянамі рэалізуецца праз прадастаўленне магчымасці прагляду статусу апрацоўкі апублікаванага запыту, а таксама аналізу вынікаў выкананай працы па запыце ў фармаце малюнкаў «было» і «стала». Тэрмін выканання не больш за 8 дзён з моманту апублікавання запыту на Партале.

Для чаго гэта трэба?

Мэтай з'яўляецца выкарыстанне кампутарнай базы дадзеных куды ўносяцца усе заяўкі жыхароў вобласці, якія патэлефанавалі на кароткі нумар 115. Доступ да яе прадастаўляецца кіраўнікам прадпрыемстваў-пастаўшчыкоў жыллёва-камунальных паслуг раёнаў і кіраўнікам дзяржаўных органаў, таму цяпер кіраўнік раёна зможа ў любы дзень, каб убачыць, колькі заявак паступіла ад жыхароў яго раёна, з якіх дамоў і на што часцей за ўсё скардзяцца людзі. Акрамя таго, у кампутарнай базе дадзеных будзе зафіксавана час звароту жыхара, час перадачы яго заяўкі ў раённую арганізацыю і статус яе выканання.

Камунізмунальщиков — пад кантроль!

Такая празрыстасць дапаможа лепш кантраляваць працу прадпрыемстваў-пастаўшчыкоў жыллёва-камунальных паслуг, а таксама дазволіць больш аб'ектыўна аналізаваць стан дамоў, інжынерных камунікацый.

Пакуль ідзе адладка

Як любое новае справа, ўкараненне адзінай інфармацыйнай сістэмы працы з заяўкамі і пераход на кароткі нумар 115 не абыходзіцца без цяжкасцей. Просім з разуменнем паставіцца да гэтага.

 

Прапановы па паляпшэнню працы Адзіных дыспетчарскіх службаў 115 можна паведамляць па тэлефоне 8 017 323 67 72 або накіраваць паведамленне на электронны адрас go-mojts@tut.by

Ваша меркаванне вельмі важна для нас!